SWPL_Logo_Call_Center

Zwiększymy zasięg Twojego biznesu

Call center przynoszące rezultaty

Praca w call center niejedno ma imię. Aby zagwarantować obsługę na najwyższym poziomie, nie wystarczy dobra dykcja. Niezbędne są też: wielozadaniowość, komunikatywność oraz opanowanie. Takie właśnie cechy posiada nasz zespół – jesteśmy agentami do zadań specjalnych.

Nasi pracownicy to doświadczeni i doskonale przeszkoleni specjaliści. Wszyscy pracują w formie zdalnej, więc wykazują się dużą samodzielnością. Ich umiejętności interpersonalne i branżowa wiedza zapewniają odpowiednie przeprowadzanie rozmów. Nadzór nad przydzielanymi, poszczególnym osobom, zadaniami i monitorowanie efektów oraz czasu pracy należy do koordynatora. Dba on także o dobre relacje w zespole, komfort pracowników i kwestie administracyjne. Dzięki temu nasi zleceniodawcy nie muszą się martwić dodatkowymi obowiązkami.

Wdrożenie usług call center w Twojej firmie przyniesie wymierne korzyści – zyskasz możliwość stałego monitorowania rynku, klienci będą obsługiwani w sposób profesjonalny, a co najważniejsze, poszerzy się liczba odbiorców, zainteresowanych Twoimi usługami. To oczywiście nie wszystkie z pozytywnych zmian, jakie mogą wprowadzić usługi call center w Twoim biznesie. Zapraszamy do kontaktu, celem uzyskania szczegółów oferty.

Usługi Call Center

Umawianie spotkań handlowych za pomocą Call Center

Nie masz czasu na telefoniczne umawianie spotkań handlowych? Nasi konsultanci mogą Cię w tym wyręczyć.

W naszej bazie znajdziesz specjalistów w branży call center, którzy znają zasady komunikacji z klientami oraz ich telefonicznej obsługi. Wystarczy, że wybierzesz jednego z zaufanych pracowników z bazy zdalni.pl i przedstawisz mu dane dotyczące usługi i klienta, a on w Twoim imieniu dokona konsultingowych formalności i umówi Cię na spotkania.

Rozmowy przeprowadzane są z zapewnieniem całej infrastruktury, niezbędnej przy profesjonalnym call center. Nasi pracownicy korzystają z systemów IT, rejestracji połączeń i numerów, odsłuchów, a na potrzebę klienta mogą stworzyć bazę rozmówców. Powierz część swojej pracy doświadczonym telemarketerom i przekonaj się o ich skuteczności i niezawodności. Sam zajmij się sprzedażą i ciesz się zyskiem.

Kampanie telemarketingowe Call Center

W pracy ciągle ktoś woła Cię do słuchawki, a Ty nie możesz skupić się na swojej pracy? Może odbieranie połączeń chcesz zlecić komuś innemu?

Nasi konsultanci z przyjemnością Cię wyręczą. W bazie znajdziesz wielu wykwalifikowanych specjalistów, doświadczonych w rozmowie z klientami. Na podstawie przekazanych im danych, korzystając z profesjonalnej infrastruktury call center, przeprowadzą rozmowy i przekierują połączenia, gdzie trzeba. Zadbają o sprawną komunikację i prawidłowy przepływ informacji.

Skup się na pracy, a przychodzące połączenia zostaw odpowiedzialnym za nie pracownikom.

Badanie satysfakcji klienta za pomocą Call Center

Chcesz poznać opinię swoich klientów o Twojej firmie i świadczonych przez nią usługach? Nie masz czasu na osobiste wykonywanie połączeń telefonicznych w celu zbadania satysfakcji? Skorzystaj z pomocy ekspertów call center z bazy zdalni.pl, którzy zrobią to za Ciebie!

Wybierz pracownika, poinformuj go o usłudze i przekaż bazę danych, na której ma się oprzeć, a on zajmie się badaniami opinii klientów dla Twojej firmy. Opinia konsumentów jest niezbędna dla działalności firmy i usprawnienia wykonywania usług. Badania pomagają podtrzymać zadowolenie klientów, zachęcić do ponownego skorzystania z oferty i zapobiec ich rezygnacji. Przy okazji usprawnią pracę w firmie, bazując na otrzymanym feedbacku.

Ty zajmij się biznesem, a satysfakcję klientów zostaw wyszkolonym specjalistom call center.

Infolinie przychodzące Call Center

Potrzebujesz wypromować firmę, działania lub przeprowadzić kampanię telemarketingową? Oddaj tę pracę w nasze ręce!

Nasi pracownicy zajmą się wszelkimi pracami w zakresie telemarketingu, z zapewnieniem całej infrastruktury, niezbędnej do przeprowadzenia kampanii: systemów IT, odsłuchów, codziennych raportów, tworzenia baz danych itp. w zależności od potrzeb klienta. Według Twoich wskazówek nasi pracownicy mogą zachęcać do udziału w kampanii, do omówienia oferty współpracy lub udziału w eventach i wydarzeniach. Jeśli nie masz pomysłu na telemarketing, nasi eksperci także posłużą pomocą.

Przekonaj się, ile możesz zyskać, decydując się na zatrudnienie naszego eksperta!

Ile to kosztuje?

  • 2000 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 4 godziny dziennie / 5 dni w tygodniu.
  • 4000 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu.

Jak wygląda współpraca?

Projekt realizowany jest przez SWPL, zajmujący się kampaniami Call Center.

W ramach projektu przydzielimy Państwu osobę przygotowaną do pełnienia roli potrzebnej w Państwa projekcie. Zapewniamy zarówno oprogramowanie do telemarketingu, przygotowanie lub wdrożenie do skryptu telemarketingowego, jak i system odsłuchów, a także codzienne raporty z wykonanych połączeń i ich efektów.

Budowa bazy danych

Baza danych jest narzędziem służącym do zbierania i organizowania informacji. Zbudujemy bazę która pozwoli dotrzeć Ci do osób decyzyjnych z branż, z którymi chcesz współpracować.

Co robimy?

Wyszukujemy informacji które są Ci niezbędne do rozwoju firmy. W ramach realizowanych kampanii marketingowych, udostępniamy Ci zbudowane przez nas bazy. Budowa bazy  polega na wyszukaniu potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych, a następnie na użyczeniu wybranych danych zamawiającemu.

Bazy tworzone są w MS Excel.

Podstawowe kroki przy projektowaniu baz danych

  • Określenie celu, któremu ma służyć baza danych
  • Określenie tabel, które mają się znajdować w bazie
  • Określenie pól, które znajdują się w tabeli
  • Przypisanie polom wartości

Dla kogo?

Wspieramy firmy o różnorodnym profilu i zasięgu działania – zarówno rynek MŚP jak i działy sprzedaży dużych firm.

Ile to kosztuje?

Od 25zł netto za godzinę pracy danego analityka (cena ustalana jest indywidualnie, w zależności od trudności budowanej bazy), ale zlecenie nie może wynosić mniej niż 300 zł.

Jak wygląda współpraca?

Cały proces prowadzimy zdalnie, poprzez system do zarządzania zadaniami (Asana) w którym koordynujemy działania klienta i analityka. Klient w ustalonym wcześniej terminie otrzymuje sporządzone bazy danych, oraz raport z pracy analityka.

Tworzenie Stron Internetowych

Strona internetowa jest wizytówką firmy w sieci. To ją odwiedza Twój potencjalny klient w poszukiwaniu informacji o oferowanych usługach lub produktach, i to jej funkcjonalność oraz wygląd mają niebagatelny wpływ na jego decyzję zakupową.

Co robimy?

Zajmujemy się budowaniem od podstaw stron internetowych w programie WordPress. Zapewniamy utrzymanie strony, dbając o wszelkie aktualizacje WordPressa i jego wtyczek. Tworzymy kopie bezpieczeństwa serwisu.

Dowiedz się więcej

Podstawowe kroki przy projektowaniu baz danych

  • Zakup domeny i hostingu
  • Wybór gotowego lub stworzenie customowego motywu WordPress
  • Rozbudowa motywu, dodanie potrzebnych wtyczek
  • Dodanie na stronę treści oraz grafik
  • Testy, optymalizacja i uruchomienie strony

Dla kogo?

Wspieramy mikro, małe, średnie i duże firmy o różnym profilu działalności, w tym sklepy internetowe, oraz instytucje i organizacje pozarządowe (fundacje, stowarzyszenia).

Ile to kosztuje?

Koszty wyceniane są indywidualnie, w zależności od wymagań projektu. Prostą stronę typu "Landing Page" możesz mieć już za 1000zł netto.

Jak wygląda współpraca?

Usługi projektowania, tworzenia i dostosowania stron internetowych realizujemy w pełni zdalnie. Zaczniemy od wyboru motywu strony lub stworzenia go od podstaw. Motyw każdorazowo dopasowujemy do branży, w której działa Klient. Następnie dokonujemy modyfikacji i rozbudowy motywu o dodatkowe funkcje. W odróżnieniu od konkurencji dopuszczamy Klientów do udziału w tworzeniu strony na każdym etapie prac.

Kontakt



    O nas

    SWPL tworzą certyfikowani pracownicy posiadający wieloletnie doświadczenie w branży call center i tworzeniu unikalnych treści dopasowanych do potrzeb klientów. Jesteśmy elastyczni, dlatego przed rozpoczęciem każdego zlecenia analizujemy potrzeby, wymagania i oczekiwania partnerów biznesowych. Na podstawie pogłębionego wywiadu tworzymy skuteczną strategię, nastawioną na osiągnięcie konkretnego wyniku, ważnego dla zleceniodawcy.

    Czego mogą Państwo oczekiwać współpracując z SWPL?

    • Realizacji wszystkich zleceń w wyznaczonym czasie. Terminowość to nasz priorytet.
    • Bezproblemowego kontaktu, zaangażowania w projekty i ciekawych rozwiązań.
    • Współpracując z SWPL mają Państwo pewność, że wszystkie zlecenia są realizowane przez specjalistów, którzy gwarantują wykonanie zadania zgodnie ze sztuką.

    Chętnie porozmawiamy o biznesie i obszarach, w których nasza pomoc zaowocuje rozwiązaniem konkretnych problemów.

    Należymy do grupy SaveUp Partners:

    Wraz z naszymi z Partnerami tworzymy grupę SaveUp Partners, której celem jest wsparcie każdej ze spółek w dążeniu do jej celów biznesowych. Łącząc potencjały poszczególnych podmiotów, zyskujemy nie tylko dostęp do wspólnych zasobów i kompetencji, ale również kreujemy obszar do pracy nad wspólnymi projektami.

    Naszej grupie zaufali: